.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افشای پرداخت کارت هدیه به خبرنگاران

یکی از روش های ناپسند و البته شبهه برانگیز برخی از نهادها دادن هدایا در برخی از مناسبت ها و اعیاد است که البته گاهی وقت ها هم در هنگام برگزاری گفت و گوی خبری روسای سازمان ها این هدایا به خبرنگاران داده می شود. اما امسال عید یکی از نهادهای ورزشی که این روزها با مشکلات بسیار زیادی از جمله موضوعات مالی و البته غیرقانونی بودن دست به گریبان است مبالغ هنگفی از بودجه خود را به برخی از خبرنگاران دوست و همیشه در رکاب اهدا کرده است.
به گزارش افکار مسئول روابط عمومی این سازمان دولتی که با گذشت حدود یک سال به دلایل متعدد از جمله مدرک تحصیلی و موضوعات دیگر حکم رسمی خود را نگرفته است بیش از ۱۲۰کارت هدیه ۱۵۰ هزار تومانی که مبلغی حدود ۱۸ میلیون تومان می باشد،از معاونت مالی مربوطه دریافت کرده تا به خبرنگاران رسانه ها دهد.

جدا از این موضوع که شان و رسالت خبرنگاران بالاتر از هدیه ناقابل این سازمان است،جای تاسف فراوان است که برخی از خبرنگاران در هنگام دریافت این هدیه قول همراهی و عدم انتقاد از سازمان مربوطه را داده اند.

اما این همه ماجرا نیست،نکته جالب در این هدیه دادن ها و هدیه گرفتن ها این است که همه ۱۲۰ کارت ناقابل ۱۵۰ هزار تومانی هدیه خبرنگاران توسط مسئولان روابط عمومی این سازمان به دلایل نامعلوم تا زمان انتشار این خبر توزیع نشده است؛جای پرسش است که اگر این کارت ها برای عیدی خبرنگاران قرار بوده در شب عید توزیع شود چرا تا کنون این موضوع صورت نگرفته است.

از سوی دیگر درصد بالایی از این کارت های هدیه به خبرنگارن باشگاه خبرنگاران جوان و شبکه خبر اهدا شده است که با توجه به قوانین سفت و سخت سازمان صدا و سیما در این مسئله شائبه هایی در مورد حمایت حداکثری تلویزیون و رادیو از این سازمان به وجود می آید.

البته هزینه های روابط عمومی این سازمان با توجه به برخی از اقدامات صورت گرفته جای بررسی بیشتر نهادهای نظارتی دارد تا در شرایطی که پولی برای زیرمجموعه این سازمان برای پیشبرد فعالیت های سال گذشته و فعلی ندارند،چگونه مبالغی گزاف خرج تبلیغات و حمایت رسانه ای کاذب می شود./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.